Zastosowanie działań na ułamkach zwykłych do rozwiązywania zadań tekstowych o treści praktycznej
Obszar tematyczny |
|
---|---|
Typ zasobu | Scenariusze |
Tytuł | Zastosowanie działań na ułamkach zwykłych do rozwiązywania zadań tekstowych o treści praktycznej |
Etap edukacyjny |
|
Opis |
Scenariusz lekcji matematyki w klasie piatej szkoły podstawowej przygotowany przez Barbarę Stachelek, nauczycielkę Szkoły Podstawowej Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Korycinie. Według scenariusza przeprowadzono lekcję otwartą podczas spotkania „Sieci użytkowników tablic i monitorów interaktywnych” prezentującego sposób wykorzystania sprzętu uzyskanego w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”. |
Autor | Barbara Stachelek - nauczyciel Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Korycinie |
Zgłoszone przez | Andrzej Staszczyk - nauczyciel konsultant Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach |