Trudności w czytaniu i pisaniu występujące u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.

Obszar tematyczny
  • Kształcenie specjalne i integracyjne
Typ zasobu Prezentacje
Tytuł Trudności w czytaniu i pisaniu występujące u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Etap edukacyjny
  • I etap edukacji
Opis

Opracowanie odnosi się do jednego z najważniejszych problemów z jakim na co dzień zmagają się uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną, czyli trudnościami w czytaniu i pisaniu. Jego autor wyjaśnia znaczenie wielu definicji, np. „heterochronii”, jak również wymienia i opisuje trzy etapy rozwoju prawidłowej umiejętności czytania.

Autor Janusz Rusaczyk -pedagog kulturoznawca, oligofrenopedagog, nauczyciel
Zgłoszone przez Grażyna Łaniewska

Dodana: 28 kwiecień 2020 10:00

Zmodyfikowana: 28 kwiecień 2020 10:00