Lp. |
Tytuł szkolenia |
Prowadzący/organizator |
Zapisy
|
POMIAR DYDAKTYCZNY I OCENIANIE |
1. |
Opracowywanie narzędzi pomiaru dydaktycznego i analizowanie ich wyników |
Jadwiga Pieczywek |
Zamów |
2.
|
Podstawy pomiaru dydaktycznego |
Maria M. Ferenc |
Zamów |
3.
|
Motywowanie i aktywizowanie przez ocenianie |
Maria M. Ferenc |
Zamów |
POMOC PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA I KSZTAŁCENIE SPECJALNE I INTEGRACYJNE
|
4. |
Rola, zadania i strategie współpracy nauczycieli wspomagających i nauczycieli specjalistów w edukacji włączającej. |
Danuta Momot |
Zamów |
5. |
Uczeń ze specjalnymi potrzebami w szkole. |
Danuta Momot |
Zamów |
6. |
Zrozumieć ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – trudności dziecka, diagnozowanie, formy wsparcia. |
Dorota Cybulska |
Zamów |
7. |
Dokonywanie oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno - pedagogicznej |
Dorota Cybulska |
Zamów |
METODYKA NAUCZANIA
|
8. |
Budowanie partnerskich relacji nauczycieli i rodziców |
Maria M. Ferenc |
Zamów |
9. |
Jak rozwijać kompetencje emocjonalno-społeczne dziecka? |
Danuta Lasek |
Zamów |
10. |
Twórcze metody pracy z dziećmi. |
Danuta Lasek |
Zamów |
11. |
Wykorzystanie odkryć neuronauk w podniesieniu efektywności kształcenia |
Dorota Dąbrowska |
Zamów |
12. |
Rozwijanie kreatywności i innowacyjności uczniów w świetle nowej podstawy programowej |
Dorota Dąbrowska |
Zamów |
13. |
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów |
Dorota Dąbrowska |
Zamów |
14. |
Strategia lekcji odwróconej |
Dorota Dąbrowska |
Zamów |
15. |
Aktywnie i efektywnie- organizacja lekcji |
Dorota Dąbrowska |
Zamów |
16. |
Rozwijanie kreatywności uczniów w świetle nowych podstaw programowych |
Joanna Marek |
Zamów |
17. |
Jak pomóc uczniom zrozumieć lekcje? |
Joanna Marek |
Zamów |
18. |
Techniki uczenia się uczniów |
Joanna Marek |
Zamów |
19. |
Ocenianie kształtujące sposobem na organizowanie procesów edukacyjnych sprzyjających uczeniu się |
Joanna Marek |
Zamów |
20. |
Indywidualizacja pracy z uczniem na zajęciach lekcyjnych |
Joanna Marek |
Zamów |
21. |
Jak planować pracę podczas lekcji przedmiotowych, aby kształtować kompetencje kluczowe wśród uczniów |
Joanna Marek |
Zamów |
22. |
Metody i techniki mobilizujące uczniów do aktywnej pracy na lekcjach |
Jadwiga Pieczywek |
Zamów |
23. |
Co to znaczy uczyć się? Pomóżmy naszym uczniom w przyswajaniu technik uczenia się |
Jadwiga Pieczywek Adrianna Sierzputowska |
Zamów |
24 |
Szkoła off-line czy on-line? Nowe kompetencje nauczyciela XXI wieku. |
Adrianna Sierzputowska |
Zamów |
TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE I KOMUNIKACYJNE
|
25. |
Prezentacja programów edukacyjnych z wykorzystaniem tablicy interaktywnej |
Bożenna Kossakowska |
Zamów |
26. |
Jak rozwijać kompetencje cyfrowe uczniów? |
Bożenna Kossakowska |
Zamów |
27. |
TIK w szkole, czyli jak skutecznie i efektywnie planować i realizować proces edukacyjny? |
Małgorzata Witkiewicz |
Zamów |
28. |
Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w procesie nauczania/uczenia się |
Małgorzata Witkiewicz |
Zamów |
WYCHOWANIE, OPIEKA, PROFILAKTYKA
|
29. |
Wychowanie oparte na wartościach zawartych w nauczaniu Jana Pawła II |
Bogumiła Rzepnicka |
Zamów |
30. |
Kochać i myśleć jak Chrystus – cele i metody wychowania chrześcijańskiego |
Bogumiła Rzepnicka |
Zamów |
31. |
Wartości w modelu wychowania chrześcijańskiego |
Bogumiła Rzepnicka |
Zamów |
32. |
Profilaktyka uzależnień w szkole |
Jolanta Boryszewska |
Zamów |
33. |
Jak kształtować postawy i uczyć respektowania norm społecznych? |
Jolanta Boryszewska |
Zamów |
34. |
Diagnoza środowiska szkoły |
Jolanta Boryszewska |
Zamów |
35. |
Dyscyplina w klasie – metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo |
Jolanta Boryszewska |
Zamów |
NADZÓR PEDAGOGICZNY I INNOWACJE
|
36. |
Prawa i obowiązki nauczyciela |
Bernard Z. Kossakowski Z. De-Mezer |
Zamów |
37. |
Nowatorstwo pedagogiczne wg aktualnego stanu prawnego |
Maria M. Ferenc |
Zamów |
38. |
Bezpieczeństwo uczniów w szkole |
Bernard Z. Kossakowski Z. De-Mezer |
Zamów |
PRAGMATYKA ZAWODU I EDUKACJA ZDROWOTNA
|
39. |
Pierwsza pomoc w placówce edukacyjnej |
Iwona Puciłowska |
Zamów |
40. |
Wychowanie do zdrowia. Zadania szkoły i nauczycieli |
Iwona Puciłowska |
Zamów |
DORADZTWO EDUKACYJNO - ZAWODOWE |
41. |
Wdrażanie elementów doradztwa zawodowego na zajęciach lekcyjnych |
Anna Borawska |
Zamów |
42. |
Doradztwo zawodowe w edukacji – aspekty prawne |