Idea wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Obszar tematyczny |
|
---|---|
Typ zasobu | Artykuły |
Tytuł | Idea wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
Etap edukacyjny |
|
Opis |
Artykuł stanowi cenne źródło informacji na temat edukacji przyrodniczej na etapie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Autor w prosty sposób wyjaśnia ideę zrównoważonego rozwoju, odnoszącą się do szerokiego wdrażania odpowiednich proporcji pomiędzy ekonomią, środowiskiem naturalnym, a potrzebami człowieka, jak również opisuje istotę współczesnej edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju w pierwszych latach edukacji dziecka. Artykuł podnosi też kwestie wpływu edukacji zrównoważonego rozwoju na kształtowanie się postaw proekologicznych wśród dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
Autor | Janusz Rusaczyk |
Zgłoszone przez | Grażyna Łaniewska |