Opis inicjatywy |
Godzina Kodowania zbliża się wielkimi krokami! Mamy przyjemność ogłosić, że Microsoft kolejny rok z rzędu współpracuje z Code.org w ramach inicjatywy Godzina Kodowania.
Zapraszamy Was, Wasze szkoły i uczniów do włączenia się w globalną inicjatywę Godzina Kodowania i umożliwienia młodym ludziom nauczenia się podstaw kodowania w trakcie Tygodnia Edukacji Informatycznej (Computer Science Education Week) w dniach 3-9 grudnia 2018r.
W tym roku proponujemy Godzinę Kodowania z Minecraft z NOWĄ lekcją Minecraft Voyage Aquatic!
Nowy samouczek pozwala nauczyć się jak napisać kod, który pomoże ich Agentowi pokonać przeszkody w grze. Korzystając ze świata Minecraft, który uczniowie znają i uwielbiają, mogą nauczyć się podstaw kodowania, a także rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia.
Dlaczego kodowanie? Technologia stale zmienia sposób, w jaki poruszamy się po świecie, a uczniowie coraz częściej potrzebują nowych umiejętności, które pomogą im odnieść sukces w przyszłości. Wielu z nich będzie pracować w zawodach, które jeszcze nie istnieją. Kodowanie to sposób na wzmocnienie pozycji młodych ludzi i rozwinięcia umiejętności, takich jak kreatywne i krytyczne myślenie. rozwiązywanie złożonych problemów oraz współpraca. Wszyscy młodzi ludzie powinni mieć możliwość pozyskania kompetencji potrzebnych do rozwoju i osiągnięcia sukcesu. Kodowanie to świetny sposób, aby pomóc im odejść od prostej interakcji z technologią - do jej tworzenia.
Dołącz do Godziny Kodowania!
Zarejestruj swoją grupę i poprowadź zajęcia z Godziną Kodowania.
Rejestracja lekcji na stronie
Godzina Kodowania z Minecraft
Można użyć bezpłatnych materiałów dla prowadzących Godzinę Kodowania z Minecraft oraz grafik Godzina Kodowania z Minecraft.
Godzina Kodowania z Minecraft: szkolenie dla prowadzących
Kontynuuj naukę z Minecraft! Po lekcji z Godziną Kodowania uczniowie mogą zaimportować stworzony kod do Minecraft: Education Edition, aby użyć swoich projektów w prawdziwej grze!
Godzina Kodowania jest organizowana przez Code.org, który jest odbiorcą dotacji Microsoft YouthSpark. Celem grantu jest zwiększanie zaangażowania w informatykę poprzez udostępnianie technologii większej liczbie szkół, a także podwyższania zaangażowania dziewczyn oraz nieuprzywilejowanych uczniów.
|