Obraz i metafora jako metody pracy z uczniami z zaburzeniami emocjonalnymi i społecznymi

Forma doskonalenia zajęcia warsztatowe
Obszary edukacyjne Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
Tytuł Obraz i metafora jako metody pracy z uczniami z zaburzeniami emocjonalnymi i społecznymi
Opis
  • Przyczyny zaburzeń emocjonalnych i społecznych uczniów.
  • Portret, "W lustrze 1/2+1/2", plakat, rysunek, komiks, fotospacer jako metody wspierające przezwyciężanie zaburzeń emocjonalnych i społecznych uczniów.
  • Metafory wizualne i językowe jako metody pracy z uczniami z zaburzeniami emocjonalnymi i społecznymi.
Instytucja organizująca Centrum Edukacji Nauczycieli w Łomży, Plac Tadeusza Kościuszki 2 18-400 Łomża tel. 86 216 42 17
Miejsce realizacji CEN w Łomży
Obszar działania
  • zambrowski
  • wysokomazowiecki
  • suwalski
  • sokólski
  • siemiatycki
  • sejneński
  • moniecki
  • łomżyński
  • kolneński
  • hajnowski
  • grajewski
  • bielski
  • białostocki
  • augustowski
  • m. Suwałki
  • m. Łomża
  • m. Białystok
Termin rozpoczęcia 2020-05-30
Adresaci nauczyciele, pedagodzy specjalni i wychowawcy klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Organizator/ osoba do kontaktu dr Dorota Cybulska
Koszt Bezpłatny

Dodana: 31 styczeń 2020 12:24

Zmodyfikowana: 31 styczeń 2020 12:24