Innowacje z Finlandii: poruszyć ucznia, czyli jak samodzielnie zamienić lekturę lub wycieczkę szkolną w grę typu Pokemon Go?

Forma doskonalenia zajęcia warsztatowe
Obszary edukacyjne
  • Biblioteki szkolne
  • Edukacja humanistyczna
Tytuł Innowacje z Finlandii: poruszyć ucznia, czyli jak samodzielnie zamienić lekturę lub wycieczkę szkolną w grę typu Pokemon Go?
Opis
  • Grywalizacja, gry paragrafowe i literatura.
  • Przykłady zastosowania grywalizacji i rozwiązań transmedialnych przez biblioteki.
  • Jak zaadaptować historię lub książkę do gry.
  • Kodowanie pomysłu z wykorzystaniem fińskiej aplikacji Actiont Track.
  • Testowanie gry w terenie.

TERMINY:

24.11.2018 r., godz. 9.00

 Odpłatność: 150 zł.

Instytucja organizująca Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łomży, Plac Tadeusza Kościuszki 2 18-400 Łomża tel. 86 216 42 17
Miejsce realizacji CEN w Łomży
Obszar działania
  • zambrowski
  • wysokomazowiecki
  • suwalski
  • sokólski
  • siemiatycki
  • sejneński
  • moniecki
  • łomżyński
  • kolneński
  • hajnowski
  • grajewski
  • bielski
  • białostocki
  • augustowski
  • m. Suwałki
  • m. Łomża
  • m. Białystok
Termin rozpoczęcia 2018-11-24
Adresaci nauczczyciele przedmiotów humanistycznych, nauczyciele bibliotekarze wszystkich etapów edukacji
Organizator/ osoba do kontaktu Dorota Dąbrowska
Koszt Płatny

Dodana: 9 sierpień 2018 13:09

Zmodyfikowana: 9 sierpień 2018 13:09